מינויים

ד"ר הגר מזרחי מונתה לראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות

עד לאחרונה שימשה כסגנית מנהל המרכז הרפואי ממשלתי פדה-פוריה

ד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת רפואה במשרד הבריאות. צילום: "פדה פורייה"

ד"ר הגר מזרחי, כיום סגנית מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה שגם שימשה זמן מה כמנהלת בפועל שלו, מונתה לראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות והיא מחליפה בתפקיד את ד"ר ורד עזרא.

ד"ר מזרחי, בת 52, נשואה ואם לשני ילדים, בוגרת רפואה באוניברסיטת בן גוריון בבאר-שבע, היא מומחית בכירורגיה כללית (התמחות-על בכירורגיה קולורקטאלית), וכן במנהל רפואי. לפני שהגיעה ל"פדה פוריה" שימשה כרופאה בכירה במחלקה הכירורגית במרכז הרפואי העמק בעפולה.

ד"ר מזרחי היא בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב ובוגרת המחזור הראשון של "תכנית ענבר" של משרד הבריאות - תוכנית לימודים ייחודית בת שנתיים וחצי, שמטרה המוצהרת "לבנות עתודות ניהול למערכת הבריאות".

על עמדותיה בכל הנוגע למערכת הבריאות ניתן ללמוד מהופעתה במאי 2018, אז כבר כסגנית מנהל "פדה פוריה", בכנס שעסק בבעיותיה של המערכת במתן שירותי רפואה בפריפריה ובדגש עבור תושבי אצבע הגליל.

"המאמץ לפתוח ולפתח שירותים לטובת הציבור, אמרה אז ד"ר מזרחי, יורד לטמיון כאשר מטופלים הנזקקים לשירות רפואי לא מופנים לקבלת השירות המקצועי קרוב לביתם, אלא לקבלת הטיפול בבית חולים אחר, מרוחק ממקום מגוריהם". בכנס ולאר מכן בדיון בוועדת העבודה של הכנסת צוין כי קיים קושי לגייס רופאים לפריפריה "ובשל שיקולים כלכליים - נפגעים מטופלים".

נושאים קשורים:  מינויים,  חדשות,  ד"ר הגר מזרחי,  פדה-פוריה,  משרד הבריאות
תגובות
אנונימי/ת
08.12.2021, 20:06

"קיים קושי לגייס רופאים לפריפריה "ובשל שיקולים כלכליים - נפגעים מטופלים".ברפואה קובע המעשה ולא המלל.לכן חבל על כל מי שנוטש/ת.

כל הכבוד על המינוי הראוי, בהצלחה הגר בתפקיד החדש

08.12.2021, 21:05

מגיע לך כל טוב ד"ר מזרחי
רופאה ומהיגה

אנונימי/ת
08.12.2021, 21:28

מקווים שסוף סוף האגף הזה לא יהיה אנמי.

09.12.2021, 10:00

גאה בך,דר הגר מזרחי,רופאה עם מוטיבצייה וידע אותם מעניקה למטופליה ולאנשי הצוות.
זוכר את תחילת דרכה,בהיותי עובד במרכז הרפואי העמק.
עלי והצליחי הגר היקרה.