מינויים

פרופ' איל שורצברג נבחר לקדנציה שנייה ליו"ר ארגון הרוקחות בישראל

פרופ' שורצברג הוא מנהל ומרכז התכנית לתואר שני ברוקחות קלינית קהילתית ובניהול רגולטורי בבית הספר לרוקחות באוניברסיטת בן גוריון | לארגון נבחרו גם חברי הנהלה חדשה לשנים 2025-2024

פרופ' איל שוצברג, יו"ר ארגון הרוקחות בישראל. צילום: ליאור צור

פרופ' איל שורצברג נבחר השבוע לקדנציה שנייה לתפקיד יו"ר ארגון הרוקחות בישראל. כמו כן, נבחרו חברי הנהלה חדשה בארגון לשנים 2025-2024.

מועצת ארגון הרוקחות בישראל, שנבחרה מחדש לפני כחודש, היא הממנה מתוכה את חברות וחברי הנהלת הארגון, האחראית על ניהולו השוטף של הארגון ולהסדרת פעילותו השוטפת וביצועה, וזאת כפועל יוצא מהיות הארגון עמותה רשומה בישראל. במועצה 15 חברים, עם נציגות לרוקחים מהקהילה, מקופות החולים, ממרכזים רפואיים ומבתי החולים, מתעשיית התרופות, מהאקדמיה ועוד. המועצה מגבשת את חזון ארגון הרוקחות בישראל, כמו גם את הפעילויות הנדרשות להגשמת מטרות הארגון.

פרופ' איל שורצברג, שכאמור נבחר מחדש לתפקיד יו"ר הארגון לקדנציה נוספת, הוא מנהל ומרכז התכנית לתואר שני ברוקחות קלינית קהילתית ובניהול רגולטורי בבית הספר לרוקחות שבבית הספר למקצועות הבריאות באוניברסיטת בן גוריון בנגב, ומנכ"ל חברת ההכנות הרוקחיות והציוד הרפואי "ניאופרם קיור".

גב' מריה חורגין, רוקחת ממונה בחברת התרופות "גיליאד סיאנסז ישראל", נבחרה מחדש כסגנית יו"ר הארגון לקדנציה נוספת. ד"ר חן פופילסקי, יועצת קלינית בחברת התרופות "סיגנל אי-הלת'", נבחרה מחדש כגזברית הארגון לקדנציה נוספת.

בנוסף מצטרפים להנהלת הארגון: ד"ר כרמיל עזרן, מרצה בכירה באוניברסיטה העברית בירושלים ומנהלת מחלקת טכנולוגיות רפואיות ב"מכבי שירותי בריאות", שנבחרה לתפקיד יו"ר המערך הקליני במקומו של ד"ר רן ניסן, אשר נבחר לתפקיד מנהל המערך הקליני, במקומה של ד"ר עזרן. גב' קארין אינוורן, מנהלת ההכשרה והפיתוח המקצועי באגף הרוקחות ב"מאוחדת" וחברת מועצה חדשה, נבחרה לתפקיד מזכירת הארגון (במקומה של הגב' אייאת עיסא).

נושאים קשורים:  ארגון הרוקחות בישראל,  פרופ' איל שורצברג,  מינויים,  חדשות,  רוקחות
תגובות